Preguntas y respuestas de la comunidad de usuarios de Slimbook

¡Bienvenido al foro de la comunidad!

Si tienes problemas de software, este es tu sitio. Construyamos entre todos un lugar mejor, proporcionando experiencias, información de uso y tips. Si tienes alguna pregunta, procura dar información detallada sobre tu sistema.

Si tienes problemas de hardware, tramita la GARANTÍA AQUÍ, ya que nuestros técnicos no suelen revisar el foro por estar trabajando en reparaciones.

0

Recanvi bateria PROX14-AMD

Tàfol

Tinc un portàtil PROX14-AMD edició KDE comprat en juny de 2021 amb les següents característiques:

Sistema operatiu: KDE neon 6.2
Versió de Plasma de KDE: 6.2.0
Versió dels Frameworks de KDE: 6.6.0
Versió de les Qt: 6.7.2
Versió del nucli: 6.8.0-51-generic (64 bits)
Plataforma de gràfics: Wayland
Memòria: 30,8 GiB de RAM

El sistema operatiu m'informa que l'estat de la bateria és del 15% i s'ha de substituir (no puc adjuntar imatge per falta de karma). Vull preguntar si és molt difícil substituir-la jo si m'envieu una bateria nova (tinc destresa en el muntatge d'ordinadors de sobretaula, tot i que no he desmuntat mai el portàtil Slimbook). El motiu és que no em va massa bé enviar el portàtil uns dies al servei tècnic.

Salutacions cordials

Descartar
2 Respuestas
1
Antonio Jesús Clicktic
Mejor respuesta

Buenas Tàfol,

Literalmente vas a tardar más tiempo en quitar todos los tornillos, de la tapa trasera, que en cambiar la batería :)

Te dejo un vídeo por aquí: https://youtu.be/9c_1SvFAiLo?si=GySLydTdliIiZD0h

Saludos!

Descartar
0
Tàfol
Mejor respuesta

Moltes gràcies, Antonio! No havia vist el canal de YouTube i està molt bé. Fins i tot he vist el vídeo de desmuntar la tapa, sí que es veu fàcil. Salutacions!

Descartar